Nama : lady_emi
Lokasi : malaysia
Emel : aik_er@yahoo.com

saya tulis apa yang saya mahu tulis

Iklan : www.ditour.com


   






rss feed



 
Thursday, December 27, 2007
Kursus Kahwin

Kawan aku ajak aku pergi Kursus Kahwin.

Aku x de sebab nak pergi.

Dia bagi aku sebab.

Katanya "2008 nanti Kursus Kahwin kena seminggu."

"Boleh la" Aku jawab acuh x acuh "Bilanya and kat mana?"

"16-2-2008 sampai 17-2-2008 kat Setiawangsa." Dia balas.

Mana rationalnya sebab yang dia beri pada aku.

Aku x nak pergi! Aku x nak pergi!

Tapi aku dah terlanjur mengiyakan.

Harus nanti aku bermuka masam semasa menghadiri kursus itu.


Posted at 11:30 am by lady_emi

cool
January 2, 2008   12:21 PM PST
 
ok la tu..mana tau kan..kot tetiba...

ha kang tetiba dah ada gak nye....dari takde kan?..
citoe
December 28, 2007   03:57 PM PST
 
walopun memboringkan, terhibur jugak kalau pergi kursus kawin nii dengar ustat˛ buat lawak censord.. nanti boleh tgk anak˛ dara tersipu sipi.. :-D
 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Previous Entry Home Next Entry




Blogdrive